Mátrai Visszhangok Vegyeskar

XII. “Fúj, süvölt a Mátra szele” Nemzetközi Kórustalálkozó

2014. november 7-8. között kerül megrendezésre Recsken a XII. “Fúj, süvölt a Mátra szele” Nemzetközi Kórustalálkozó, az I. Világháború kitörésének 100. évfordulója jegyében. A házigazda Mátrai Visszhangok Vegyeskar szeretettel invitál minden kedves érdeklődőt a rendezvényre. A rendezvény programelemei az alábbi linkre kattintva olvashatók.

Plakát 2014

2014-11-06

Barlangtúra és Pünkösdi koncert

2014. június 22-én a szepsi Egressy Béni Vegyeskar meghívására vendégszerepeltünk a szepsi Római katolikus templomban. A koncertet megelőzően egy kis kirándulást is beiktattunk programunkba, az ochtinai (martonházi) aragonitbarlangban tettünk látogatást. A barlang szemet gyönyörködtető és változatos képződményei világviszonylatban is különlegesnek számítanak, jó szívvel ajánljuk mindenki figyelmébe ezt a Rozsnyó közelében található látnivalót. (A barlangban 7-8 fok van. Magyar nyelvű idegenvezetéssel is indítanak csoportot.)

A barlangtúrát követően folytattuk utunkat Szepsibe, ahol két részből álló műsort adtunk, az Egressy Béni Vegyeskar műsora előtt és után is felléptünk. A szepsi Asszonykórus műsora is színesítette a Pünkösdi koncertet. A koncertről és az azt követő vacsoráról, közös éneklésről is szép emlékekkel tértünk haza. A házigazda kórus elnöke így emlékezett meg az eseményről:

A kirándulásról és a koncertről fotók hamarosan a Galériában.

2014-06-26

III. Bodonyi Muzsikusok Estje

A 2014. július 5-én (szombaton) 17 órai kezdettel megrendezésre kerülő III. Bodonyi Muzsikusok Estje elnevezésű rendezvény díszvendége idén a Mátrai Visszhangok Vegyeskar. Minden érdeklődőt szeretettel várunk!

2014-06-25

A Hunguest Grandhotel Galya megnyitásának 75. évfordulója

A Hunguest Grandhotel Galya idén ünnepli a szálloda megnyitásának 75. évfordulóját. Ebből az alkalomból ünnepségsorozatot rendeztek, melynek 2014. június 6-i záróeseményén kórusunk, a Mátrai Visszhangok Vegyeskar is műsort adott. Az eseményen több Kodály-művet is megszólaltattunk repertoárunkból, hiszen híres zeneszerzőnk 15 év alatt sok időt eltöltött ebben a szállodában, komponált is, a gyakori látogatások miatt a településhez is erősen kötődött.
A rendezvényről készített fotók a galériában megtekinthetők.

2014-06-23

Diplomakoncerteken jártunk…

2014. május 5-én Dani Dávid oratórium ének-, és opera (basszus), június 3-án Varga Gergő Zoltán zongora diplomakoncertjén jártunk Budapesten, a Zeneakadémián. Mindkét koncert remek zenei élménnyel szolgált, csodálatos előadásokat hallhattunk. A kórust évek óta segítő vendégművészeink eredményes vizsgájához ezúton is sok szeretettel gratulálunk, és további szép sikereket kívánunk a szakmai-és magánéletükben egyaránt.